මගේ මරණය

ඔබ මෙක කියවනවද??
එහෙනම් මරණය හමු වේවි කවද හරි.
එසේනම් මැරෙනකම් ජීවත් වෙන මා සමග රැඳෙන්න.
මරණය හමුවෙන තුරා!!!

විසි හය
දැන් මැරතන් තරන්ගය 18 වෙනි පැයටත් ලන්වෙලා. දනුත් තරඟකාරයො තමන්ගේ දිවිල්ල කරගෙන යන්වා.
මමනම් කඩින් කඩ තම තරඟයට සහභාගී උනේ.

මට අලි වැඩක් උනා. අද දිවා අහාරය සඳහා ආරාධනයක් තිබ්බ මාත් ඉතින් උදේටත් නොකා හොඳටම බඩගිනි වෙනකම් ඉඳලා ගියා. හිස් අතින් යන්න බරි නිස පොඩි පහේ කේක් ගෙඩියකුත් අරන් තමා ගියේ. මෙන්න බොලේ යනකොට ආරාධනා කරපු ගෙදර දොරවල් ජනෙල් වහලා කිසිම කෙනෙක් පේන්න නැහැ.

ගෙදරටත් කෑම එපා කිව්වා. ඉතින් බලලා බලලා කඩෙන් බත් එකකුත් අරන් ආපහු ගෙදර ආවා. දැන් ඉතින් ඒකවත් කන්න ඕනේ.

4 අදහස්:

සාතිෂය සංවේගය

කඩෙන් ගෙනාපු කෑම එකත් ගෙදර ඉන්න පූසා කාල. මට අද අහු උනොත් නම් පූසව බයිට් එකට හදනව.

දවසක් මමත් ගෙදර කවුරුත් නැති දවසක ටවුමට ගිහින් කැම එකක් ගෙනාවා මචන් කැම එක ත්‍රිවිල් එකේ තියලා මම පොඩ්ඩකට ඇතුලට ගියා එනකොට පුසා එකට වැඩෙ දෙනවා මම උදෙත් කලා නෙවෙයි හිටියේ මම අරුව අල්ලලා උඩදලා ගැහැව්වා පයින් අල්ලපු වත්තට විසිවෙන්න

එළම කිරි
මට අහු උනානම් පූසව එදා දවල්ට පූස් ඩෙවල් ෂුවර්

Bloggers.com - Meet Millions of Bloggers